Diensten

Bij Hoving personal training werken wij uitsluitend op afspraak. Zo kun je sporten in een rustige omgeving met veel persoonlijke aandacht. Je plant samen met je Personal Trainer de trainingen in en voor de Small Group Training kun je jezelf via onze App aanmelden (max. 10 personen).

Personal training

Je doelen behalen in een rustige omgeving samen met je personal trainer. De eerste stap is om een persoonlijk plan samen te stellen die past bij jouw leefstijl.

Small group training

Het leuke aan de groepslessen is dat je met een fanatieke groep van maximaal 10 personen gaat sporten. Er zijn elke dag verschillende lessen zodat elke training een uitdaging blijft!

Hello monday

Hello Monday is een frisse start voor de nieuwe week! Deze training bestaat uit 3 verschillende blokken. In het 1e blok ligt de focus op core & balance, het 2e blok krachttraining en het 3e blok cardio voor het uithoudingsvermogen.

Hiit

Een leuke, gezonde en korte manier om vet te verbranden tijdens deze les. Het kenmerkt zich door een afwisseling van korte maar vooral krachtige momenten van inspanning door nog kortere momenten van ontspanning. Bij HIIT geef je letterlijk en figuurlijk de volle 100%, de inspanning die je verricht zullen je uithoudingsvermogen verbeteren. Het verhoogt je metabolisme, en daarmee je vetverbranding. Kortom een functionele les van 45 minuten waarin je veel kan bereiken!

Bootcamp

Het leuke aan bootcamp is dat je met een fanatieke groep lekker in de buitenlucht aan het sporten bent. Op maandag en zaterdag krijg je een full body training waarin kracht- en cardio gecombineerd wordt in een circuit. Op zondag staat er voor de hardloop liefhebbers een leuke training op de planning in de bossen bij het Philips de Jonghpark.

Buik, billen en benen

In slechts een uur tijd train je de 3 B’s van je lichaam met behulp van kracht- en cardio oefeningen. Door de ideale combinatie van kracht- en cardio training verbrandt je veel calorieën en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam. Door het toevoegen van weerstand (gewicht) aan de oefeningen wordt je net iets meer uitgedaagd waardoor je spieren krachtiger worden en je vetpercentage verlaagd zal worden.

Total bodyfit

Dit is een pittige én functionele training waarbij heel het lichaam aan bod komt. Een uur lang flink ertegenaan, tijdens deze Total Body training ga je gebruik maken van spierversterkende oefeningen maar ook coördinatie oefeningen om je core te versterken.

Boksen

Tijdens deze training is het heerlijk om stoom af te blazen! Boksen kan zijn voor zelfverdediging, voor gewichtsverlies of om juist even nergens aan te willen denken. Je leert verschillende boks combinaties en ook de buikspieren worden goed getraind.

Muscle up

Een uur ga je knallen in de vorm van een kracht circuittraining. Tijdens deze training worden er per spiergroep verschillende oefeningen uitgevoerd die leiden tot een overload. Progressieve overload is de manier waarop je lichaam een trainingseffect krijgt. Sterker, gespierder of fitter worden voor elk doel is een progressieve overload nodig.

Core & balance

De core is simpel gezegd het hele lichaam minus de armen en benen. De core bestaat uit buik-, rug- en bilspieren. Stabiliteit is de mate waarin het lichaam in staat is om te reageren op een situatie waarbij verstoring van de balans plaatsvindt. Het verbeterd de mogelijkheid om te bewegen zonder te compenseren in wervelkolom of bekken. De mogelijkheid om vanaf de grond meer kracht te produceren en het controleren van rotatie in je lichaam. Kortom het versterken van de kern is efficiënt zodat het lichaam in staat is om in balans te blijven.